poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Piaskowy gradient ;)

Hej :)
Przychodzę do Was z takimi paznokciami do których sama się przekonałam dopiero na drugi dzień :P Robiłam je w sobotę wieczór i jakoś do mnie nie przemawiały ale teraz już mi się podobają. Do wykonania gradientu użyłam dwóch piaskowych lakierów firmy Pierre Rene.
A mianowicie nr 04 (mięta) i 05 (lawenda)
no i zwykłej gąbki do naczyń ;) Jak wykonać gradient możecie zobaczyć tutaj.
Kilka słów o tych lakierach: utrzymują się bardzo długo na paznokciach, szybko schną, często wystarczy jedna warstwa. Minusem zdecydowanie jest zmywanie. Może i nie jest jakoś strasznie ciężko go zmyć, ale najtrudniej jest się pozbyć złotych drobinek które w sobie ma.

Ogólnie bardzo lubię i polecam ;)) cena: ok 10zł, pojemność: 11ml
Jak Wam się podoba? Macie jakieś piaskowe lakiery??
Pozdrawiam ;)

16 komentarzy:

  1. Kolory bardzo mi się podobają. Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie fajny taki gradient :) Ale sam ten piasek miętowy mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh :) a ja mam dokłądnie te dwa kolorki tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny gradient :D i to w dodatku piaskowy - ahh wzdycham do takich kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Chociaż nie lubie piaskowców- gradient do mnie przemawia !!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj zrobiłam koleżance gradient w identycznych kolorach ale zwykłymi lakierami :D ubóstwiam to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda piaskowy gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki mam ochotę kupić jakiś kolorek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorów.

    ja kupiłam dzisiaj pierwszy piasek z adosa. Mam nadzieję, że przemówi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt;) Podobają mi się Twoje zdobienia i chcę być na bieżąco więc obserwuję;) Pozdrawiam Cię;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...