niedziela, 31 stycznia 2016

Przesłodzone sówki i zmiana wyglądu bloga

Witajcie,
jak wam się podoba nowa odsłona bloga?
Przyznam szczerze, że jestem zadowolona, chociaż jeszcze nie wszystko jest tak jakbym tego chciała. Wyskakiwał mi błąd "error code bX-hjzhtc". Właśnie sobie z nim poradziłam, więc lecę dalej upiększać bloga :)

Przechodząc do zdobienia, zdecydowanie wyszło w trakcie. Jednego byłam pewna- chciałam użyć nowego przezroczystego stempla  kupionego od naszej B. :)

Baza: odżywka Golden Rose
Kolor: Inglot 811, Sensique color 187 french lila (ciemniejszy)
Zdobienie: czerń Konad do stempli, biel z Colour Alike B.a Snow White,
sowy pochodzą z płytki BP-L019
Top: Seche Vite

Trzymajcie się ciepło :)

16 komentarzy:

  1. Baaardzo urocze zdobienie. Sówki piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena za zrobienie takich paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie jest wykonane zwykłymi lakierami także stosunkowo niska ;) Zapraszam do kontaktu poprzez email : wioleta-lenckowska@wp.pl

      Usuń
  3. Zmiany na blogu jak najbardziej korzystne :) a sówki są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie sówki i piękny, precyzjny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, pasują mi do tych sówek :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...