wtorek, 20 marca 2018

Złote kwiaty.- Eveline Magic Vinyl 79

Hej,

dziś mam dla was recenzje lakieru zakupionego, uwaga w Biedronce. Swego czasu była półka z lakierami marki Eveline, skusiłam się tylko na jeden kolor, czego teraz żałuję.
Dlaczego żałuje? Czytajcie dalej ;)

Lakier ma bardzo fajną konsystencję, dwie warstwy super kryją, szybko schnie do tego na wysoki połysk. Jeszcze wam mało zalet? Cena tylko 6,99zł :) Bardzo polubilam ostatnio takie głębokie czerwienie.

Żeby jednak nie było za nudno, dodałam kwiatki z płytki m101 kupionej na allegro.
Złoty lakier jest z Born Pretty nr1, ale to nie do końca jest taki kolor jakiego szukałam, ten ma bardzo ciepłe, żółte tony. Natomiast pigmentacja i samo stemplowanie nie sprawiało żadnych problemów.
 Znacie te lakiery? Jak wam się podoba takie proste zdobienie?

5 komentarzy:

  1. Bordo i złoto to zawsze dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanką lakierów firmy Eveline, ale też kupiłam sobie w biedrze jeden lakier w tej kolekcji i muszę przyznać , że jest bardzo fajny i trwały ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...