środa, 17 kwietnia 2019

Relacja z Blog Beauty Day

Hej ;)

Przygotujcie się na post tasiemiec. Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to wiedziałyście, że brałam udział po raz 4 w spotkaniu blogerskim, które odbywa się na targach beauty vision w Poznaniu.

Moja podróż do Poznania zaczęła się z przygodami, siedziałam w pociągu przez ponad godzinę w środku pola, jak się człowiek spieszy to zawsze jakieś kłody pod nogi. Tym sposobem ledwo zdążyłam na spotkanie. Znalazłam dziewczyny jak już wychodziły na zwiedzanie stoisk.
Muszę przyznać, że na niektórych stoiskach przedstawiciele się nie przejęli nami, a niektórzy bardzo fajnie nam poopowiadali o swojej marce i produktach.

Zaczniemy od strefy fryzjerskiej:
Arion Trade 

 Selective

 Do testów otrzymałyśmy próbki produktów do włosów.
 Funky Color 
 Tutaj Pan przedstawił produkt do półtrwałej koloryzacji, do mnie trafił kolor niebieski, nie wiem czy kiedykolwiek odważę się go użyć :)
MoroccanOil 
Jedno z większych stoisk na targach, tutaj akurat zdjęcie sceny na której występowali różni fryzjerzy. 
 Muszę przyznać, że nie miałam nigdy produktów tej marki, dlatego bardzo się cieszę, że będe miała okazje je przetestować. W zestawie mamy szampon, odżywkę, olejek i lakier do włosów.
 Mediheal 
Podobno azjatki kochają te maski w płachcie, sprawdzę to. Dwie dokupiłam sama ;)
Afinia 
Firma produkująca stoliki do manicure i pochłaniacze pyłu. Och ten pochłaniacz był świetny, jakbym miała własny salon to na pewno bym go kupiła ;)


Bielenda 
Kolejne stoisko to była Bielenda, jednak tutaj nikt nie miał czasu aby z nami porozmawiać. W paczce znalazłam krem normalizujący do twarzy.

In Sight
Firmę znałam z produktów do włosów a okazuje się, że mają też produkty do ciała. Dostałyśmy, żel pod prysznic i balsam do ciała.
Kosmetologia Estetyczna 
Pismo jak najbardziej dla mnie, jako kosmetolog z zawodu uwielbiam czytać artykuły w tych tematach.  
 Na zakończenie już zostały nam dwie marki paznokciowe. Maga i Clavier. Dla mnie najbardziej interesujące :D 
Clavier 
Wszystko czego potrzebujemy do paznokci, pilniki, frezarki, lampy itp.  
 Maga
Och tam to dopiero był raj, te wszystkie lakiery, pyłki i błyszczące wzorniki ;)
 Dwa lakiery i pyłki to mój zakup ;)
 To by było na tyle, po przejściu partnerów Blog Beauty Day wróciłyśmy do sali na kawkę, ciacho i dalsze pogaduchy :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne są takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja mam bardzo podobne odczucie. Czułam się dosłownie olana przez przedstawicieli marek. Byłam w 2017 roku i wtedy było super :D A teraz czułam się po prostu jak reklama. Byle by zdjęcia zrobić i won dalej. A ludzie zapominają, że jedzie się po to by się czegoś nauczyć dowiedzieć i zainspirować a nie robić za reklamę :P

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...