niedziela, 12 czerwca 2011

Mój pierwszy post!

Witam
Na moim blogu planuje zamieszczać wszelakie recenzje, zakupy, przemyślenia dotyczące kosmetyków. Swoją przygodę dopiero zaczynam, także nie dziwcie się jak będę Was pytać o rade :)


Na pierwszy ogień idzie pękacz z Essence.
Jest to fajny i tańszy odpowiednik np.Vipery czy Isadory. Kosztuje ok 8 zł. W buteleczce jest chyba 8ml (jak się mylę to mnie poprawcie). Jednym minusem jest to, że są tylko 2 kolorki : czarny i  biały. Ja użyłam go na różowy lakier z niesieciowej drogerii kupiony za ok 3 zł.
Zdjęcia przedstawiają mani po 3 dniach.



Ps. Przepraszam za stan moich skórek i palców. Ze skórkami walczę po Nail Tek-u (niedługo recenzja) a na palcach wyskoczyło mi jakieś uczulenie ;( Przypuszczam, że od pomidorów :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...