czwartek, 30 czerwca 2011

Hejka :)

Zajrzałam tylko na chwilkę, żeby się przywitać :)
Wakacje pełną parą, kocham spać do ok 12 ;p Mieć tą świadomość, że mam wolne, nic nie musze robić. Jednakże już wkrótce się to zmieni. Od poniedziałku zaczynam pracę, chociaż przez miesiąc będę mogła sobie zarobić... Będzie kasa na kosmetyki :D Co mnie bardzo cieszy ;p

Obecnie moje pazurki są pomalowane lakierem Golden Rose Paris nr 217 jest to piękna, trawiasta zieleń. Lubicie takie ostre kolorki czy wolicie stonowane??  Niestety nie mogę dodać zdjęć, gdyż pisze do Was z laptopa siostry a nie mam tu zdjęć :( Ale dodam niedługo.
W ostatnich dniach baaardzo objadałam się czereśniami, takimi prosto z drzewa! I to jest pierwszy powód, dlaczego lubię mieszkać na wsi. A wy jakie lubicie owoce w lecie?

Do usłyszenia wkrótce! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...