środa, 3 kwietnia 2013

Przesyłka od KKCenterHk ;)

Hejka ;)
Wczoraj dostałam dość nieprzyjemną infekcję oka, było całe czerwone i strasznie łzawiło dlatego dziś jeszcze zostałam w domu. Dzięki  temu odebrałam przesyłkę od KKCenterHk.
Otrzymałam płytkę do stempli B38. zdrapkę i stempel, które przekaże na rozdanie dla Was ;) i włochate naklejki ;)

 Jak tylko jeszcze trochę odchowam paznokcie to startujemy z wzorkami i nowościami, bo trochę się ich nazbierało :)
Przypominam o 10% zniżce na zakupy na http://www.kkcenterhk.com/ ;)

9 komentarzy:

  1. Tak bardzo ładne wzorki, zwłaszcza motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze kusza mnie stempelki bo jeszcze żadnego nie miałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe te włochate naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ciekawe jak się będą takie naklejki sprawować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z essence stempelki, ale używałam je raz i odpuściłam......

    OdpowiedzUsuń
  6. te stempelki z Kkcenterhk są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...