sobota, 29 czerwca 2013

French manicure + B38

Hej :)
Wczoraj oficjalnie zakończyłam liceum i odebrałam świadectwo maturalne :) Paznokcie oczywiście dostosowane do sytuacji, czyli bardzo eleganckie, delikatne. Jak zwykle nie zastąpiony French manicure. Jednak żeby nie był za nudny dodałam kwiatki z płytki o nrB38 którą otrzymałam od KKCenterHk.
Trochę na szybko robione i są nie dokładnie poodbijane, jednak to tylko mojej niedokładności wina a nie płytki :)
Lepszy widok na wzorek :) i zdjęcie płytki
 Ostatni gratis zdjęcie z Różyczkowania. Z rodzicami ;)

 Pozdrawiam serdecznie ! Życzę udanego weekendu! Ja się wybieram na koncert Patrycji Markowskiej <3

6 komentarzy:

  1. elegancko i ładnie:)
    Nie spodziewałam się, że takie duże wzorki są na tej płytce, zajmujące prawie cały pazurek średniej długości.

    Zapraszam Cię do mnie w wolnej chwili, a teraz życzę udanej zabawy na koncercie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jak ja pamiętam te czasy maturalne wtedy miałam manie na french ze stempelkami :) świetne :) i dziękuję za to że na moment wróciłam o kilka lat wstecz dzięki Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zdania maturki i ukończenia szkoły ;))
    a zdobienie niestety zupełnie nie w moim guście, nie lubię frencza ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :)
    ładny elegancki frenczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...