niedziela, 15 września 2013

Flower nail art :)

Hej :)
Pamiętacie fiolecik z My Secret z ostatniego posta? Żeby nie było tak ciemno, zmalowałam na nim białe kwiatki. Pierwszy raz je wykonywałam, także proszę o wyrozumiałość :) Ogólnie ja jestem z siebie dumna. Na żywo wyglądają ślicznie. Zrobiłam obie dłonie co już wgl jest jakiś sukces ;).  Jedno jest pewne. Smutno mi będzie jak będe je zmywać.
A Wy co myślicie? Jak się podoba??

 Zmykam :D Wybieram się na dożynki, na których ma wystąpić Soleo i After Party ... No zobaczymy :D

13 komentarzy:

  1. Jak ja podziwiam ludzi, którzy potrafią zmalować takie ładne kwiatki. Mi nawet na kartce takie ładne nie wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Muszę kiedyś takie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie przepiękne, a zdobienie śliczne i bardzo precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie - podziwiam Wasz kunszt i zapraszam do mnie - dopiero startuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, no to jak na pierwszy raz wyszło.... MEGA! :) Na prawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, aż nie wiem co powiedzieć :)
    Masz talent dziewczyno :)

    Zapraszam:) Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na pierwsze to naprawdę niesamowicie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...