sobota, 6 czerwca 2015

Trójkąty ... i jeszcze więcej trójkątów

Kolejny lakier z serii Color Expert. Tym razem nr15, ciężko go określić, bo jest to stonowany aczkolwiek intensywny róż. Szkoda, że nie jest taki jak zakrętka, bo to jej kolor mnie skusił. Przy dwóch warstwach miałam wrażenie, że końcówki paznokci są lekko widoczne.

Aby nie było zbyt nudno po dwa paznokcie każdej ręki pomalowałam na biało, przykleiłam chyba 9 kawałków cienkiej tasiemki i pokryłam warstwą różu. Co mi z tego wyszło możecie zobaczyć same :)

Znacie lakiery z tej serii? Używacie tych cienkich, ozdobnych tasiemek? :)

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie mam cierpliwości do tasiemek. Najpierw nie mogę trafić tak jakbym chciała, potem mi się wszystko rozmazuje. Ale Tobie wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czad! Myślałam, że to stempelki, a Ty każdą tasiemkę przyklejałaś... podziwiam za cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) sama jestem w szoku, że tyle jej było :p

      Usuń
  3. Precyzyjne i ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko bawię się tasiemkami, bo nigdy nie jestem zbytnio zadowolona z efektu, ale Tobie wyszło bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie rzadko wychodzi równo.. chyba mam jakieś zaburzenia :D u Ciebie wyglada pieknie, rowno, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...