niedziela, 9 sierpnia 2015

Manicure hybrydowy: Pierre Rene 08 Fuchsia

Witajcie po kolejnej przerwie... W końcu znalazłam chwilę, żeby dla was napisać i pooglądać co tam nowego u was.

Fuksjową hybrydkę dostałam od Pierre Rene już jakiś czas temu. Swoją drogą wiedziałyście, że firma ta ma w swoim asortymencie hybrydy i wszelkie akcesoria potrzebne do jego wykonania? W ofercie jest 20 kolorów do wyboru za 29,99zł/szt. Ja postawiłam na fuksję i nie żałuje wyboru.
Zobaczyć skład, kolory i inne produkty możecie zobaczyć tutaj

O trwałości nie mogę za dużo powiedzieć, bo użyłam bazy Semilac, a na niej trzyma mi się każdy lakier spokojnie 2 tyg. 
Baza: Semilac
Kolor: Pierre Rene 08 Fuchsia, biel Estetiq 3 + syrenka Indigo 
Top: Indigo

Na zdjęciach dwie warstwy koloru. Zdjęcia są już z kilku dniowym odrostem, mały odprysk powstał z mojego "dłubania" przy tym paznokciu.

Opakowanie wygląda bardzo fajnie - kształt jak standardowych lakierów.

Jedyne do czego mogę się "przyczepić" to pędzelek, płaski, prosto ścięty, utrudnia malowanie przy skórkach.

Jak wam się całość podoba? Słyszałyście o hybrydach Pierre Rene?
Pozdrawiam gorąco :))
Właśnie jak dajecie sobie radę w te upały??

20 komentarzy:

  1. Nie znam tych hybryd. Pozostane przy Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, że mają hybrydy :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma hybrydy ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, że mają oni w swoim asortymencie hybrydy. Całość podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza semilac u mnie tez jest niezawodna, ale nie łączę ją z niczym innym i lakiery i top też używam semilaca. Raczej zmieniać nie będę, bo jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ją też mam z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :) a tym bardziej mam mały dostęp do lakierów hybrydowych i wyprobowała tak samo baza semilac i trzyma długo :) pozdrawiam :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 08 Fuchsia 15 Blue Lagoon 06 Peach Chic fajnie kryją już po pierwszej warstwie bardzo ładnie wygląda. Bardzo ciekawie mnie kolor 05 miał może ktoś już ? Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor :) a mam pytanie jak zciagasz hybrydę bo mi po bazie semilac zostają resztki i patyczkiem drewnianym ciężko idzie a chce żeby były gładkie Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię tak jak mówisz, jeśli zostaną jakieś resztki to delikatnie bloczkiem się ich pozbywam :)

      Usuń
  9. Sliczne paznokcie :) jakie kolory polecasz na jesień :) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory wybieram ze względu na nastrój niż na porę roku :D Jesienią lubię i pastele i neony i ciemne lakiery :)

      Usuń
  10. Hej. Masz może jakieś inne kolory z Pierre René :) Paznokcie bardzo ładnie wykonane. Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fuchsia z pierre rene jest przpiękny - a nie jestem fanką różowości.
    POlecam

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...