poniedziałek, 26 października 2015

Wygraj przepiękny błękit marki Semilac! 000 Lazure Dream

Mam dla Was mini rozdanie.  W sobotę byłam na pokazie marki Semilac i otrzymałam ten lakier w prezencie. A jak wiecie ten kolor mam już od połowy sierpnia dorwany na olx.
Od razu pomyślałam o was i o tym że chętnie komuś ten lakier sprezentuję. 
Jakby ktoś jeszcze nie wiedział jest to lakier hybrydowy - weźcie to pod uwagę :)


Zasady są banalne. Wystarczy zostać obserwatorem bloga i w komentarzu napisać nick i swój adres e-mail. Rozdanie trwa od 26.10- 8.11.2015r.

Na przypomnienie mani z użyciem tego koloru :)
Regulamin 
1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga wiolka94.blogspot.com. 
2. Produkt jest nowy i nieużywany. Nie ma możliwości wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny.
3. Koszt wysyłki pokrywa organizator rozdania. Wysyłka tylko na terenie Polski.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osoba pełnoletnią i spełnić powyższe zadania konkursowe.
5. Rozdanie trwa od 26 października  do 8 listopada 2015r. do 23:59, zgłoszenia wysyłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 
6. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.
7. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu w terminie do 5 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń. 
8. Czekam na odpowiedź 3 dni w celu uzyskania danych do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w terminie, losuję jeszcze raz. 
9. Nagroda nie podlega wymianie na żadną inną ani na jej równoważność pieniężną. 
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. 
11. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
Liczę na was i życzę powodzenia :)

22 komentarze:

  1. Ohhhhh ten kolor jest boski! I want it! <3

    Mój nick: Trii
    mail: kuunelakkblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, nie mam go więc z chęcią wezmę udział;)

    Mój nick: Kosmetyczne Atelier
    E-mail: kosmetyczneatelier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak normalnie nie biorę udziału w rozdaniach tak teraz muszę :D

    Obserwuję od dawien dawna jako Panna Dominika :)
    dominikagalazka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ah moje małe marzenie :)
    obserwuję jako anitk4
    lemoniad4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poniedziałek 26 pazdziernika2015
    obserwuję jako ;Dorota Sibiga

    dorota_sibiga@o2.pl

    Fajnie by mieć w kolekcji semilac, ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mi się podoba, cudny kolor <3 Super nagroda, z przyjemnością biorę udział w rozdaniu!
    theCieniu
    cienistosc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Olga M
    olga.mierzejewska@gmail.com

    cudowny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blog jako Kasia Kot
    E-mail: k_kotynska@wp.pl
    Niedawno dostałam na urodziny startowy zestaw hybrydowy z Semilaca i jeszcze nie mam za wiele lakierów :-) Kolor jest prześliczny i mam nadzieję, że powiększy moją skromną kolekcję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już ten lakier, z pokazu Semilaca :) ale trzymam kciuki za Was dziewczyny! <3 kolor jest świetny i na pewno będzie podobał się zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc zostałam "obserwatora" kolor Śliczny!!!
    Marlena Cieśla
    E-mail ciesla.marlena@gmail.com
    Pozdrawiam wizazanka :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam!
    Jestem zakochana w tym kolorze :) ale niestety zagapiłam się i nie mogłam już złożyć zamówienia za 300 zł żeby dostać go w gratisie:(
    Była bym prze szczęśliwa mając go w swoim posiadaniu :)
    Składa się, że ze 21 listopada idę na wesele a mam sukienkę z zdobieniami w podobnym kolorze :)
    Obserwuję jako Łosica
    E-mail justa61@interia.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojej narzeczonej bardzo podoba się właśnie ten kolor. Pokazywała i mi i mówiła o nim wiele razy. Niestety nigdzie nie potrafi go dostać. Bardzo by się ucieszyła gdyby dostałą taką niespodziankę.

    mój nick: Tomasz.borusiewicz147@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam hybrydy Semilac i to właśnie tego koloru brakuje w mojej kolekcji!!! Zbliżają się moje urodziny więc myślę, że taki prezent byłby strzałem w dziesiątkę!! :)

    Nick: torcikzczekolada
    e-mail: vercia37@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję! :) Moja siostra obchodzi pod koniec miesiąca urodziny. Wiem że kolor bardzo jej się podoba ale nie umie go kupić. Nagroda była by dla niej trafionym prezentem :)

    mój nick to : Aśka
    email: szwach.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor! Zawsze o takim marzyłam i bardzo chciałabym go wygrać :))

    mój nick: Agneess Agneess
    email: agneess95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor jest przecudny *.*
    nick : Karolina Zuzu
    mail : malpa541@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i chętnie powiększyłabym swój dopiero raczkujący zbiór :)
    Obserwuję pod nickiem : Katarzyna O.
    e-mail: kachaa845@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie Ci wyszły te pazurki ! <3
    A tak oprócz tego to chetnie przygarne lakier :) nick: Natalia T, natalia2205@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Spróbuję szczęścia dla ukochanej a wiem, że byłaby wniebowzięta :) Obserwuję jako internetowy 360, email internetowy360@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gdy zoboczylam ten kolor od razu zakochalam sie w nim! mysle, ze ten kolor idealnie pasuje do moich pomysłow paznokci hybrydowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj email daria.kubczak@gmail.com, bloga obserwuje z konta gmail od pocztku istnienia, pozdrawiam Daria :)

      Usuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...