wtorek, 13 października 2015

Zapachy ostatnich miesięcy

Hej :) 
Dziś post ciut inny niż zazwyczaj. W momencie kiedy dostałam propozycję do przetestowania perfum Nicole Cosmetics długo nie musiałam się zastanawiać. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum. 
Wybrałam Nicole 004 (odpowiednik: Coco Chanel / Mademoiselle; grupa: kwiatowe): wetyweria, pomarańcza, jaśmin, fasola tonka, mandarynka, piżmo, róża, paczula, bergamotka, ylang ylang, opoponax, mimoza, wanilia.  Oryginału nie miałam okazji powąchać, ale wiem, że do tego zapachu na pewno wrócę i to w większej pojemności :)

Zapach jest bardzo, bardzo trwały - zdał ekstremalny test w górach. Otrzymałam wiele komplementów i pytań podczas jego używania. 
Opakowanie przyjemne dla oka, atomizer nie sprawia problemów.
30 ml kosztuje 25 zł i dostępny jest w sklepie Nicole



Pewnie się zastanawiacie dlaczego na zdjęciach mam dwie buteleczki?
Zapach tak się spodobał, że razem z siostrą i mamą zamówiłyśmy sobie kolejne.
Ja wybrałam 024 - odpowiednik Coco Chanel Allure, mama miała oryginał i jak na mój amatorski nos pachnie tak samo :) Siostra wzięła 136 (odpowiednik: Yves Saint Laurent Elle) 
a mama 110 (odpowiednik: Calvin Klein Euphoria) 

Osobiście polecam i uważam, że są warte wypróbowania :)
Jakie jest wasze zdanie? Wolicie oryginały czy skusicie się na tańszy odpowiednik??

5 komentarzy:

  1. Też mam jedną buteleczkę perfum Nicole i jestem zadowolona :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej pozytywnych opinii się pojawia na blogach - to chyba o czymś świadczy ;))

      Usuń
  2. Nie znam tych perfum;) Używam zarówno oryginałów jak i odpowiedników;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zaznajomić, na prawdę warto :))

      Usuń
  3. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...