czwartek, 14 kwietnia 2016

Staje się nudna?

Hej :)

Ja nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje, kolejne paznokcie delikatne, beżowe  z minimalnym zdobieniem. Obiecuje, to już ostatnie takie :)

Paznokcie są wykonane zwykłymi lakierami, a delikatne dlatego, że nie chciałam aby kontrastowały z sukienką, którą miałam ubraną na weselu znajomych.

Baza: odżywka Golden Rose black diamond
Kolor: China Glaze great barier beige
Zdobienie: naklejki wodne XF1395 przepiękne, delikatne kwiaty oraz efekt syrenki od Indigo
Top: Seche Vite

Naklejki wodne chyba są już wszystkim znane, z tymi nie miałam żadnych problemów, są bardzo łatwe w nakładaniu i aplikacja zajmuje dosłownie kilkanaście sekund. Po raz pierwszy też postanowiłam użyć syrenki na zwykły lakier, z efektu byłam zadowolona natomiast muszę jeszcze dopracować sposób nakładania :)

Lakier z China Glaze jak zwykle nie zawiódł, łatwa aplikacja, dwie warstwy kryją świetnie, schnięcie przyzwoite. Kolor jest jasny, pastelowy, ale przy tym nie daje efektu "trupich" dłoni.


Mam nadzieje, że wytrwałyście do końca tego tasiemca :P
Jak wam się podoba? Jakie kolory u was królują w ostatnim czasie?

Buziaki :)



6 komentarzy:

  1. Piękna naklejka :-D ja ostatnio stawiam na mocniejsze kolory :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ma dziś czerwone:) Twoje prezentują się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwiaty idealnie pasują do nudziaka. Ja mam dziś gole paznokcie hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, też lubię od czasu do czasu takie naturalne, delikatne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda. U mnie na razie goło, ale może wrzucę coś kolorowego.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...