poniedziałek, 27 czerwca 2016

Pink doll i banana :)

Hej,
brak mi już tłumaczenia na moją nie obecność. Powiem tyle, obrona już za mną, można powiedzieć, że oficjalnie mam wakacje :) Kilka zaległych mani mi się nazbierało także mam nadzieje, że blog odżyje.

Natomiast dziś świeżynka Natalii, postawiłyśmy na letnie kolory i nieśmiertelną syrenkę.

Baza: Semilac
Kolor: Semilac 033 Pink Doll, 023 Banana
Zdobienie: syrenka Indigo
Top: Semilac No wipe

Całość nie zajęła dużo czasu, nie jest bardzo skomplikowana a efekt końcowy jak dla mnie bomba :) Na niektórych paznokciach dla pełnego krycia musiałam nałożyć 3 warstwy, gradient robiłam pędzelkiem od lakieru.
 Jak wam się podoba? Na jakie kolory stawiacie latem?

Buziaki :)

11 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda, nie wiem czemu ale kojarzy mi się z jakimś drinkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten kolorek :) Kiedyś uwielbiałam pastele, a teraz cały czas czerwień na moich paznokciach. Chyba czas coś zmienić, w końcu lato przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kolory Semilac :)
    Śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. już kilka razy w tym tygodniu widziałam jakieś stylizacje z tym żółtym semilaciem i coraz bardziej zatanawiam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolu, świetny manicure na lato, czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Pink doll to zdecydowanie najbardziej rozchwytywany kolorek w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...