wtorek, 21 marca 2017

China Glaze- Cowgirl up z dodatkiem złota

Hej :)
Zdecydowanie jeszcze nie jestem w klimacie wiosny i górują u mnie ciemne kolory. Jak jest u was?
Dlatego jednym z moich faworytów ostatnio jest lakier China Glaze Cowgirl up.
Nie bardzo wiem nawet jak go opisać. Bordo z czerwonymi i niebieskimi mini drobinkami? Żeby jednak nie było zbyt nudno paznokiec serdeczny pokryłam złotem z Essence. Na to wszystko na drugi dzień doszedł wzór z płytki BP-L020. Do tego oczka we wzorze wypełniłam lakierem ChG i dokleiłam ćwieka. I tak oto powstało to szybkie i proste mani ;)
Taki bałagan w trakcie :D Guma na skórkach to lateks z Born Pretty Store. Nie smierdzi nic a nic, schnie szybko i bardzo fajnie się ściąga. Zdecydowanie polecam. Plusik za sporo kolorów do wyboru ;)


Patrzę na te zdjęcia i nie wierzę, że jeszcze nie dawno miałam takie szpony. Chwilowo niestety podupadły i zostały trochę skrócone.
Jak wam się podoba ten kolor? Jak byście go określiły? Lubicie lakiery z China Glaze?



3 komentarze:

  1. Faktycznie pazurki miałaś długie ;) lakier kojarzy mi się z jesienią,ale jest jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek :) No, niezłe miałaś pazury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ciemne kolory niezaleznie od pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...