wtorek, 7 marca 2017

Delikatna koronka 3D

Hej :)
Znów przerwa, ahh brak motywacji, do tego mały paznokieć na prawej dłoni się drastycznie złamał. Paznokieć nie ręka, odrośnie :)

Przechodząc do meritum, paznokcie nosiłam z ogromną przyjemnością przez ponad dwa tygodnie. Yasmin Kiss uwielbiam, zdecydowanie "mój" kolor. Do tego delikatne zdobienie i jak dla mnie petarda.

Do wykonania tego manicure użyłam:
- baza Semilac
- kolor Semilac 159 Yasmin Kiss
- top: Semilac no wipe top coat
- koronka: Semilac 001 Strong white, proszek akrylowy

Zrobienie takiej koronki wbrew pozorom jest bardzo łatwe, na pewno pobawię się z innymi kolorami i wzorami. Na utwardzony top bez warstwy dyspersyjnej malujemy kolorem dany kształt, nie utwardzamy tylko posypujemy proszkiem akrylowym, i tutaj uwaga: trzeba to zrobić bardzo dokładnie i nie żałować produktu. Następnie bierzemy sonde, wykałaczkę lub co tam macie w dłoń i tworzymy jaki chcemy wzór. Prawda, że proste?
Jak wam się podoba??

12 komentarzy:

  1. padłam i nie mogę powstać! idealne! cudowny lakierek główny:) a koronka - och i ach:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) i witam u mnie :))

      Usuń
    2. btw. ja tak równo pomalowanych szponów to nigdy nie mam;p

      Usuń
  2. Przepiękna koronka! I do tego ten jasny róż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny jest 159 Yasmin Kiss, muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja go kocham, do tego krycie ma super ;)

      Usuń
  4. Piękne, takie delikatne! Cudownie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka koroneczka bardzo ładnie zdobi paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takiego koloru szukałam, muszę koniecznie zamówić tego semilaca!
    PS. wiesz, ze uwielbiam kształt twoich paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, delikatna i elegancka stylizacja. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...