piątek, 26 maja 2017

Relacja z Blog Beauty Day

Hej ;)

Jak zapewne wiecie, targi w Beauty&Look Vision w Poznaniu odbyły się 22-23 kwietnia, więc już ponad miesiąc temu, moja relacja pojawia się dopiero teraz, przypadkowo część zdjęć wylądowała w otchłani śmietnika i straciłam motywację do napisania czegokolwiek.

Mianowicie jeśli nigdy nie byłyście na takich targach to gorąco polecam. Były to moje drugie targi w  Poznaniu i będę je wspominać jeszcze przez długi czas :) O wiele bardziej mi się podobało niż w zeszłym roku, a wszystko dzięki organizowanemu spotkaniu z blogerkami tzw. Blog Beauty Day.

Spotkanie zaczęło się od godz. 11 i trwało około 5 godzin. Wszystko zaczęło się w wynajętej sali VIP, gdzie nastąpiła rejestracja uczestników, wręczenie upominków i drobny poczęstunek.
Kiedy juz wszyscy się zebrali, jakieś pół godziny później ruszyłyśmy za Panią z widocznym "banerem" na zwiedzanie sponsorujących stanowisk. Było ich bodajże koło 15.

Na stoiskach można było się dowiedzieć ciekawostek o firmie, o produktach, a także spotkać jakieś gwiazdy.
 Myślę, że tych Pań nie trzeba nikomu przedstawiać.
Oczywiście nie obyło się bez wspólnej foty :)
Po spotkaniu miałyśmy czas dla siebie, na własne zakupy i zwiedzanie targów.
Niektóre z "łupów"


Jeśli będę miała okazję wziąć udział w spotkaniu w przyszłym roku to na pewno skorzystam!
A was również gorąco zachęcam do odwiedzania takich targów, bo to fajna okazja do zrobienia zakupów i poznania wszelakich nowości :)

2 komentarze:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...