środa, 10 maja 2017

Róż z dodatkiem błysku.

Hej :)

Kolejny manicure hybrydowy, który skradł moje serce i z ogromną przyjemnością nosiłam go przez prawie 3 tygodnie, niektóre zdjęcia są zrobione już z odrostem.

Pewnie część z was domyśli się już po zobaczeniu zdjęcia jakiego koloru użyłam, jest to zdecydowanie mój ulubieniec ostatnich miesięcy :)

Oczywiście, że jest to 157 Little Rosie marki Semilac. Piękny, kremowy, delikatny róż. Uwielbiam go i używam bardzo często. Jednakże, żeby dodać trochę świecidełek na serdecznym paznokciu wylądował efekt holo fuchsia od Indigo. Ich pyłki z kolei są niezawodne, na żadnym się nie zawiodłam a mam ich sporą ilość.

Baza: Semilac
Kolor: Semilac 157 Little Rosie, Indigo holo efekt fuchsia
Top: Semilac no wipe

 W słońcu najlepiej widać efekt holograficzny ;)
Jak wam się podoba? Lubicie wszelkiego rodzaju pyłki i efekty, czy wolicie stonowane, jednokolorowe manicure?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor, nosiłam go już ze 2x. Ostatnio mam fioła na punkcie różu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) efekt holo również zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolor tego delikatnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny i bardzo ładny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dodatkiem błysku i już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, właśnie tego kolorku bardzo często używam ale czasami wolę poszaleć z ostrzejszymi kolorkami i dodać efekt kameleona w topie z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...