poniedziałek, 23 października 2017

Granat - część II projekt u Asiulcowej

Hej 😊
Niestety na chwilę obecną jestem pozbawiona laptopa, stąd moja przerwa w pisaniu. Dzisiejszy post powstaje na tablecie, do tego zdjęcia też nim wykonane totalnie mi się nie podobają ale nie mam innej możliwości ich wykonania.

Przez dość długi czas szukałam idealnego granatu, aż trafiłam na lakier firmy Deni Carte o nr64 😊 kryje po dwóch warstwach, szybko schnie. W połączeniu z negative space, sposób zdobienia w którym widoczna jest płytka paznokciowa, w tym wariancie z serduszkiem komponuje mi się idealnie. Całość pokryta Seche Vite.
Polecacie jakieś fajne aplikacje na tablet do obróbki zdjęć?
Lubicie negative space?

5 komentarzy:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...