poniedziałek, 9 października 2017

Projekt paznokciowy część I - szary typ Neess

Hej :)

Przez okres wakacyjny na blogach krążyły różne projekty, na które albo nie miałam czasu albo zwyczajnie je przegapiłam. Tym razem się udało i postanowiłam się zmotywować i wziąć udział w projekcie paznokciowym Asiulcowej :) Ogromnym plusem jest dwutygodniowy czas na przygotowanie manicure.
Część pierwsza - mgła, u mnie nie do końca jest to mgła, bardziej marmurek ale pomyślałam, że mogę podciągnąć to zdobienie pod temat ;)

Do wykonania tego manicure użyłam:
- Semilac Base
- Neess 7561 Szary typ
- Indigo Mr white
- marmurek: Neess Szary typ, Semilac 106 Wet Marengo
- pasek: Semilac 031 Black diamond, Semiflash metallic
- Semilac no wipe top, na zdobieniu matowy top z Born Pretty Store

Wykonanie wzoru jest dość proste, na drugą nie utwardzoną warstwę koloru białego cienkim pędzelkiem rysujemy szarym kolorem linie lekko je rozmywając, to samo powtarzam ciemniejszym kolorem, lekko pędzelkiem rozmazujemy i utwardzamy. Na to nałożyłam matowy top, a później pędzlkiem i czarnym lakierem dodałam poziomy pasek na który aplikatorem wtarłam Semiflash Metallic, pyłek zabezpieczyłam topem no wipe.
Lakiery Neess są teraz dostępne w mniejszej pojemności 4ml, jeśli używacie lakierów na własny użytek jest to super opcja dla kolorów mniej używanych, a dwa taką pojemność na pewno spokojnie zużyjecie w domowym zaciszu, nie martwiąc się, że minie data przydatności :)
Do tego każdy lakier kosztuje tylko 17,99zł.
 Lakier ma bardzo fajną konsystencję, nie spływa na skórki, dwie warstwy pokryły płytkę paznokcia w 100%.
 Za inspirację posłużyła mi marmurkowa bransoletka :)
Jak wam się podoba? Znacie markę Neess?
Bierzecie udział w projekcie Asiulcowej?

3 komentarze:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...