niedziela, 10 grudnia 2017

Paznokciowy projekt u Asiulcowej cz.V śnieg

Hej ;)
mój ulubiony miesiąc w roku trwa w najlepsze, czas na świąteczno-zimowe zdobienia ;)
Czujecie już ten klimat? Pierwszy śnieg spadł?
Ja w tej części projektu postawiłam na bardzo proste i szybkie zdobienie. Śnieżynki na granatowym tle :)

Do wykonania zdobienia użyłam mojego ulubionego granatu Deni Carte 64 i śnieżynek z płytki BP-L032 ze sklepu Born Pretty Store. Do stempli użyłam bieli Essence 33 Wild white ways. Całość pokryłam Seche Vite.

Lubicie takie proste zdobienia?  Jaki aktualnie kolor macie na paznokciach?

6 komentarzy:

  1. Prześliczne zdobienie :) Chociaż wzór jest mocny to nie przytłacza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciężko znaleźć granat, który nie wpada za bardzo w czarny. Ten jest naprawdę ładny. A zdobienie bardzo mroźne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo podobne zdobienie :) Ładny odcień granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno też nosiłam śnieżynki na granatowym tle ;) bardzo lubię zimowo- świąteczne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dawno nie miałam już granatu na swoich paznokciach, chyba czas odświeżyć i wykonać jakieś śnieżynkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...