sobota, 28 kwietnia 2018

Satynowy granat z kryształami

Hej ;)

Każda kobieta lubi czasami bądź często błyskotki :) Od dawna chodziło za mną zdobienie w macie z dodatkiem cyrkonii. Na pomoc przyszła mi karuzela z brulionem z BeautyBigBang

Wykonanie tego manicure zajęło mi na prawdę mało czasu, użyłam lakieru Golden Rose with protein 339. Uwierzcie, że ten lakier ma jakieś 6 lat a nadal dobrze się nim maluje. Jestem ogromnie zaskoczona, ale miło było wrócić do jednego z pierwszych lakierów jakie miałam w swojej kolekcji.
Dwie warstwy lakieru pokryłam matowym topem od Lovely, to był jego ostatni raz ;)
Cyrkonie i bulion kleiłam na klej do tipsów.
 Bardzo dobrze mi się je nosiło, cyrkonie, ani bulion nie odpadły ;)
Jak wam się podoba? Polećcie proszę jakiś matowy top ;)

5 komentarzy:

  1. Pięknie :) Cyrkonie nadają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny efekt z tym kolorem wyszedł! Jeszcze dodatek cyrkonii, czyli tak jak lubię najbardziej :)

    Koniecznie za rok się zgłoś, ja już wiem że warto i będę się zgłaszać co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, ze sama chciałam kiedy zrobić takie bizu z cyrkonii i bulionu dlatego bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ♥ Tak to jest ze starymi lakierami - jak się ich często nie używa, to nie gęstnieją :)
    Ja chwilowo używam matowego topu z Golden Rose i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...