środa, 25 kwietnia 2018

Paczka z tosave.com

Hej :)

Wczoraj przyszła do mnie paczucha z tosave.com i postanowiłam pokazać wam jej zawartość ;)

Wybrałam sobie na spróbowanie organizer, przyda się na drobiazgi, typu oliwka do skórek, waciki itp. Ma wymiary 20x10x10,3 cm i jest wykonany z dość solidnego plastiku.
 Też tak lubicie oliwki do skórek jak ja? Staram się je mieć zawsze pod ręką i nakładać tak często jak się tylko da. Tutaj z pomocą przyjdzie mi 5 oliwek o różnych zapachach: mamy cytrynkę, brzoskwinie, pomarańczę i różę. Niestety oliwki nie do końca są szczelne i w nakrętce zbiera się trochę oliwki.
 Wybrałam także arkusz naklejek, już je widzę na jakimś pastelowym kolorze/gradiencie.
 Kolejną rzeczą są akrusze winyli, w opakowaniu otrzymujemy 12 sztuk. Szukam cały czas nowych wzorów, a tutaj różnorodność przeogromna :)

 Standardowo frezów nigdy dość ;) Tutaj mamy ceramiczny do skórek.

W swoich zbiorach mam tylko te cienkie tasiemki, a czasami potrzebuje szerszej stąd mój wybór.
Zwykła taśma, moja ma 0,5 cm szerokości ;)
Macie któreś z tych gadżetów? Znacie te oliwki w pisakach? I dlaczego one mają logo OPI?

2 komentarze:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...