wtorek, 5 marca 2019

Cool night od Born Pretty Store

Hej ;)

Wracam po przerwie, mam nadzieje, że teraz już wrócę do regularnego blogowania ;)
W ostatniej przesyłce od sklepu Born Pretty Store otrzymałam kilka fajnych rzeczy, które dziś wam pokażę.

Główne skrzypce w tym poście odegra lakier Cool Night, którego pigmentacja jest świetna i trzeba nakładać na prawdę cieniutkie warstwy :)  Połączyłam go z syrenką oraz dodałam stempel z płytki L003, uwielbiam wzory na tej płytce!
Na swoich paznokciach dodałam malutki akcent w postaci naklejki wodnej z napisem strong. Naklejki są dobrej jakości, łatwo się przyklejają, aczkolwiek są malutkie i z dalszej odległości dobrze nie widać co jest napisane.

W paczce jeszcze znajdowały się cążki. Piękne, tęczowe a do tego idealnie ostre. Śmiało mogę stwierdzić, że najlepsze jakie miałam do tej pory.
To  by było na tyle. Jak wam się podoba zdobienie? Lubicie stemplować czy wolicie malować wzory ręcznie?

1 komentarz:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...