niedziela, 10 marca 2019

Połączenie błysku i matu

Witajcie w niedziele ;)

Na wstępie życzę wszystkim miłego popołudnia, u nas niestety zimno i wietrznie więc niedziela w domu ;)
Mani, które widzicie poniżej nosiła jakiś czas temu moja kuzynka. Postanowiłam połączyć trochę błysku z matowym wykończeniem.

W tym zdobieniu bazowym kolorem jest Semilac 127 Violet Cream, paznokieć środkowy to również Semilac tyle, że 144 Diamond Ring, na serdecznym nałożylam matowy top ze sklepu Born Pretty, i cienkim pędzelkiem lakierem 144 namalowałam wzór, utwardziłam a potem pokryłam tylko wzorek topem no wipe od Semilac.

Jak wam się podoba takie połączenie fioletu i srebra?  Lubicie łączyć mat z połyskiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...