czwartek, 6 października 2011

My Secret trio Eye Shadow nr 301

Kolejna paletka My Secret, tym razem różowa.
Zawiera 2 cienie brokatowe i jeden mat. Trochę szkoda, bo zdarza się, że brokat śmiga po całej twarzy;/
Ogólnie cienie fajne, współgrają ze sobą. Co do trwałości to ok 7h (u mnie), później trochę giną.
Użyłam :
-2 na cała powiekę
-3 w załamaniu
-1 pod łuk brwiowy
-korektor pod oczy bell
-czarna kredka na górnej powiece (nie pamiętam nazwy)
-biała na dolnej linii wodnej (j.w)
-Tusz Oriflame, który był już stary i kruszył się nie miłosiernie, ale mam nowy z Avonu :D Zaczynamy testowanie :)  Zdjęcia już wkrótce!

My Secret trio Eye Shadow nr 301





Ogólnie zrobiłam dużo zdjęć, ale tylko te się nadawały, a teraz to już nie to światło ;/
I jak?  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...