wtorek, 4 października 2011

Mini Haul :D

Dziś po szkole miałam trochę czasu, więc zrobiłam mini napad na biedronkę :)
Kupiłam sól do kąpieli, lawendową - lubię ten zapach. Za 600g zapłaciłam 3,75 ;) Zobaczymy jak w czasie kąpieli się spisze :)

Druga rzecz - olejek rycynowy, w końcu zabiorę się za moje skórki :) za 30 g zapłaciłam 1,94! Tylko nie wiem jak go stosować... Lepiej wcierać w skórki czy moczyć w podgrzanym olejku?




Skład dla ciekawych :)


A co do tego olejku: stosowałyście może na rzęsy? jakieś efekty?

2 komentarze:

  1. Ehmm. Mam ochote wejść teraz do mojej wanny, nasypać kilo soli do kąpieli i się wymoczyć;d
    Pozdrawiam<33
    Obserwujemy♥
    Pisz<33
    jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema. Też mam tą sól i powiem, że zadowolona jestem. Na początku nie byłam usieszona, ale teraz zastosowałam go także do zmiękczania dłoni i stóp. Naprawdę fajna alternatywa. Polecam wypróbowac. Wymocz dłonie w ciepłej wodzie z solą, a potem zrób peeling. Fajny efekt. W wolnych chwilach zapraszam do mnie na bloga i do komentowania. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...