czwartek, 1 grudnia 2011

Coś drobnego na poprawę humoru :)

Jako, że ten tydzień do lekkich nie należy, postanowiłam zajrzeć do Natury... To co tam zobaczyłam przeszło moje oczekiwania... Wstawili nową szafę... a dokładnie z kosmetykami CATRICE ! Szok po prostu...


Jednak zdecydowałam się na jakąś błyskotkę :D
Essence nail art twins glitter topper nr 07 Blair
Cuudo po prostu :)Jak go dobrze przetestuje to dam znać :)
Cena : 7,99
Nałożony na próbę na błękitny Editt (brak nr)...


07 Blair












Lecę trochę się zdrzemnąć... Chyba jakieś przeziębienie mnie łapie ;/
Jak wracacie do domu to też już tak ciemno jest?
Dziękuje za wszystkie wyświetlenia i  komentarze pod poprzednią notką  ;**

5 komentarzy:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...