sobota, 17 grudnia 2011

Lemax Colour - nudne cudo :D + malutkie zakupy

Hej :))
Lemax Colour - lakier kupiony spontanicznie w sklepie spożywczym :D Za całe 3 zł. Genialny kolor, idealny jeśli nie ma się czasu malować paznokci. Jedna warstwa daje bardzo delikatne krycie, płytka wygląda zdrowo i pięknie lśni. Schnie błyskawicznie. Myślę że 3 warstwy dadzą pełne krycie. U mnie na małym palcu  2 na spróbowanie, na pozostałych 1 warstwa :)
No i niedawno zakupiłam Lemax Colour czarny do zdobień i tak się nim bawiłam ostatnio :) A teraz jeszcze jeden wzorek robię :D Pokaże później ;p



Mała zabawa :D



 Dzisiejsze zakupy.
Miałyście może ten podkład? Opinie na kwc nie ciekawe... Kupiony, bo chciałam jakiś dobrze kryjący, a ten niestety słabo kryje co zdążyłam już zauważyć. Może polecicie jakiś podkład? Kryjący i w przyzwoitej cenie? ;>






Udanego weekendu! :)

6 komentarzy:

  1. nie wytrzymałabym z tak widocznymi końcówkami ;p, ale sadzę, ze do frencha mógłby być idealny

    Miałam ten podkład z AA i rzeczywiście nie kryje za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek ten na serdecznym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wzorki, muszę takich spróbować:). W miarę dobrze kryje Miss Sporty So Matte, używam tylko tego bo jeszcze nigdzie nie znalazłam tak bladego odcienia jak tam. :)
    Fajne zakupki, mam ten sam Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani, taki delikatny, bardzo naturalnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam podkład z Lirene Intensive cover. ok 30 zł.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...