czwartek, 8 marca 2012

Zaskakujący dzień kobiet :)

Po pierwsze, wszystkim dziewczynom życzę tego co najlepsze. Zadowolenia z chłopaków/mężów :)
Zaskakujący dzień, bo dostałam od taty prezent jakiego się nie spodziewałam po nim :D
Na widok włochatego pomarańczowego czegoś pomyślałam, że to piórnik... Musicie przyznać, że na pierwszy rzut oka tak wygląda. A czekolada to taki mały, słodki gratis.

Alee po zajrzeniu do środka pomyślałam: O! Będę miała co testować :D fajnie... ale tata?! On kupił takie coś?! No kurcze. Szok :D
A jak minął wasz dzień Kobiet? Udał się? :)

3 komentarze:

  1. Super prezent, kosmetyczka jest słodka. Mój dzień kobiet mogę zaliczyć na 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, no na pierwszy rzu oka to rzeczywiście wygląda jak piórnik ...ale za to jaka ciekawa zawartość :)
    ja dostałam od taty bukiet ślicznych tulipanów a w szkole miałam tort - pyyycha :D

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, czekolada :)
    mój dzień kobiet się udał :) chłopak zrobił mi niespodziankę w postaci niezapowiedzianej wizyty i pięknej róży :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie. Byłoby mi miło gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...