sobota, 17 marca 2012

Urodzinowy makijaż by Madzia :)

Cześć :)
Przepraszam że tak długo nie pisałam, ale studiowanie pochłania cały mój czas... No cóż, obiecałam Wioli, że w weekend się coś pojawi- no i obietnicy dotrzymuję :)

Wczoraj byłam na imprezie urodzinowej mojej przyjaciółki, Kasi, i jako że miałam ubraną bluzkę z fioletowymi kwiatkami, to postanowiłam że i na oku zagości ten odcień (co przy okazji podbije mi trochę kolor tęczówki :)

Jako, że jestem totalną gapą i zdjęć makijażu nie zrobiłam żadnych, to dziś rano postanowiłam odtworzyć dokładnie to samo co poprzedniego wieczora na mojej powiece :)

Do zrobienia makijażu oka użyłam:


-czarny gel eyeliner, essence
-pędzelek do kresek, essence
-maskara fabulous lash, miss sporty (recenzja TU)
-baza pod cienie, stay on, hean
-czarna kredka, miss sporty
-biała kredka, basic
-paletka onyx quartz z kolekcji onyx lustre, AVON

Najpierw nałożyłam bazę pod cienie, następnie czarną kredkę, którą roztarłam żeby stanowiła bazę do podbicia kolorów cieni, fiolet na całą powiekę, trochę czerni w zewnętrzny kącik, jasny dla rozświetlenia pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik, no i białą kredkę na linię wodną+ kreska czarnym eyelinerem+ maskara. Nic wielce skomplikowanego :) Na początku chciałam jeszcze dać czarną kredkę na linię wodną i fiolet na dolnej powiece, ale jakoś później się rozmyśliłam. :)

Efekt końcowy:




No i to by było tyle na dziś :)
Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego, słonecznie wiosennego weekendu :D

9 komentarzy:

  1. Pojechałaś :) Świetny jest, ale miłe zaskoczenie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!masz bardzo ładne oczy:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) dzięki za odwiedziny mojego bloga :) obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie taki cień na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wyszło i bardzo podkreśliło twój kolor oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wbiłam do Ciebie i mam to samo zdanie o Twoim blogu :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaz, bardzo lubię takie z delikatnie podkresloną, lub w ogóle nie podkreslona dolną powieką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny mocniejszy makijaż;)

    eyeliner tez mam tyle ze fioletowy i jestem z niego zadowolona;)

    Obserwuje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...