wtorek, 22 października 2013

Projekt zmalowane melodie - tydzień 4 ;)

Kolejny tydzień projektu stworzonego przez mixoflife. Piosenka, która służyła za inspiracje to piosenka Sylwii Grzeszczak ft Libera "Czerń i biel". U mnie zagościły paseczki. Biało-czarne bądź jak kto woli czarno-białe :p Użyłam lakierów Safari. Początkowo chciałam pomóc sobie tasiemką, ale, że lakier biały był jeszcze mokry to użyłam pędzelka który zamówiłam razem z innymi rzeczami z Allepaznokcie. Był tylko za 1zł a sprawdził się świetnie ;)) Na sam koniec oczywiście Seche Vite. Jak się podoba? :)
Zdjęcie w pełnym słońcu <3
A i pokaże Wam mój widok z okna :P 

15 komentarzy:

  1. aż mam ochotę zrobić sobie takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ;) rzucają się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny widok i ładny efekt na paznokciach ;d
    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę http://pomidorova.blogspot.com/
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaak ładnie, dopracowanie! bardzo mi się podoba :) muszę zrobić kiedyś takie paski u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutki manicure.....masz talent...a widoczek swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebanalna klasyka, bardzo mnie się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, uwielbiam czarno-białe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie paski bardzo modne w tym sezonie były na leginsach, a fajnie tez przenieść je na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...