czwartek, 22 maja 2014

Od przybytku głowa nie boli :)

Hej :)
Przychodzę do Was z kolejnymi nowościami. Tym razem są to dwie nowe współprace. Jedna z firmą Verona Cosmetics a druga z Born Pretty Store. Do tego dochodzą zakupy z rossa jeszcze na promocji tej paznokciowo-ustnej :D Plus szczotka do mycia twarzy z Biedronki.
 Od lewej:
- Miss Sporty Crush On You 062
- Rimmel Rita Ora limitowana edycja 513 Let's get nude
- Astor Quick'n Go! 356
- Miss Sporty Clubbing Colours 453
 Od lewej:
- Rimmel Lasting Finish Lipstick 170 Alarm
- Manhattan Lip Tint : 93C My Mandarine, 94R Red Tulip
 Teraz czas na współprace. Firma Verona przesłała mi dwa produkty marki Ingrid Cosmetics:
- lakier Love Story 428
- pomadkę Wonder Shine Full Color 301
Z Born Pretty Store wybrałam sobie:
- dwa arkusze naklejek wodnych Y161 oraz BLE1747
- kolce 2,5x2 mm silver
To by było na tyle. Piszcie co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności? :))

7 komentarzy:

  1. Lip tinty mnie szczególnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten piasek Miss Sporty, świetny jest :) Ciekawa jestem tego Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A portfel cierpi :d

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że szczotka z Biedronki robi furorę - jestem jej bardzo ciekawa. Chciałabym też usłyszeć co nieco o tych naklejkach, czy warto je kupić jak długo trzymają się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda :) Żałuję, że tej szczotki z Biedronki nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...