środa, 23 grudnia 2015

Manicure hybrydowy: mrozu nie ma a szron jest??

Hej :) 
Tym razem paznokcie mojej mamy :) Postawiłyśmy na coś prostego, ale jak dla mnie dodającego ogromnego uroku. Mama nie była na początku przekonana jak jej podsunęłam pomysł szronu, ale efekt końcowy bardzo jej się spodobał, a o to właśnie chodzi :)

Baza: Semilac
Kolor: Semilac 082 Luminous Cyclamen, 032 Biscuit, Indigo - efekt syrenki
Top: Gelish


Jak wam się podoba?? Cyclamen jest bardzo ciężko uchwycić na zdjęciach, ale jest piękny :))

6 komentarzy:

  1. Mam ten kolor 082 i faktycznie widzę różnicę między tym co mam na żywo, a zdjęciami. Wychodzi ciemniej i mniej soczyście ;) Ale jest piękny :) Szkoda tylko, że nie można się moczyć w wannie z nim na paznokciach, bo odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę... nosiłam go przez dwa tyg i nic mi się z nim nie stało ;)

      Usuń
  2. ja tam akurat nie ma problemu z odpadaniem Semilaców :) a ten malinowy kolor jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam białe pazurki z takim brokacikiem :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...