sobota, 12 maja 2012

Gdy za oknem szaro- na pazurkach pomarańcz :)

Cześć :)
Dziś przychodzę do Was z lakierem, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia, a używanie go tylko to uczucie wzmocniło :)

Mowa o lakierze z Lovely z serii Color Mania o numerze 398


Kocham ten piękny soczysty kolor, to, że na moich paznokciach spokojnie wytrzymuje 4 dni bez odprysków,  pędzelek którym dobrze się manewruje, cenę- ja dałam 4,99 zł, prześliczną buteleczkę i to że szybko schnie.
Jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt że dobrze jest nałożyć 3 warstwy- przez dwie jeszcze prześwitują końcówki. 

Macie lakiery z tej serii? Jak się spisują?
Życzę miłego weekendu i pozdrawiam, 
~Madziowa

PS. Dodałyśmy na blogu nową stronę : madziowa rysuje, jeśli macie ochotę to zajrzyjcie i podzielcie się uwagami (chętnie wysłucham każdej) :)

40 komentarzy:

  1. ładny. to jest intensywny, czy trochę zgaszony kolor? bo raz wyszedł tak, a raz tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. intensywny czysty pomarańcz, zdjęcia szału nie robią, bo jedyne czym mogę je tu zrobić to aparat 3,2 w telefonie... :P drugie zdjęcie chyba najlepiej oddaje kolor

      Usuń
  2. ja miałam biały, ale to najgorszy lakier jaki wpadł mi w łapy. Trwałośc była do kitu, schniecie jeszcze gorsze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam tych lakierów, ale kolor mi się podoba więc chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ale ma fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki takiemu lakierowi za oknem jakby mniej szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :>
    Zapraszam do mnie na zaktualizowaną stronę o wymiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek :-) nie miałam jeszcze ich lakierów ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie mam z tej serii , ale kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek *.*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, muszę go zapamiętać, bo już jakiśczas poluję na fajny pomarańcz i albo są zbyt jaskrawe, albo źle kryją... Twoje pazurki są idealne!

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/05/letnia-aura.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny odcień,mam podobny z Wibo:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam, ale rozważałam kupno. Niestety każdy odcień powieał sie z tym, który miałam...

    zapraszam u mnie rozdanie z WHO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny! ;* Nie mam jeszcze żadnego z tej kolekcji może się skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam zadnego lakieru tej firmy, ale czytałam duzo dobrego o nich. Kolorek faktycznie przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor masz bardzo ladne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka lakierów z tej serii i z każdego jestem zadowolona:) Piękna pomarańczka:) oj kusisz, kusisz. A miałam być na odwyku lakierowym!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny wiosenno-letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no właśnie na przekór pogodzie malujmy ciepłymi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor!
    A rysunki-istny cud! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam lakierów z tej firmy,ale kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny kolor z essence, ale jakos go nie lubie, totalnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek i lakier! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    http://live-for-holidays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe lubię szukać inspiracji i dodawać coś od siebie np. inne zestawienie kolorów czy jakieś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor, który sprawdza się podczas aktualnej pory roku. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    P.S. Zapraszam do udziału w konkursie do moim blogu: http://itspaulinab.blogspot.com/2012/05/konkurs.html, do wygrania atrakcyjna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze kupić, muszę kupić, muszę kupiiić! Jest przepiękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny, letni kolor. Mam jeden odcień z tej serii i też jestem zadowolona. Poza tym cena - marzenie;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny lakier, mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny odcień, takich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny kolor tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale piękny! muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...