wtorek, 14 sierpnia 2012

Cieniowanie - krok po kroku.

Hejka :)
Ostatnio naszło mnie na stepy ;p .
Dziś pokaże Wam jak ja wykonuje cieniowanie. Robiłam je po raz drugi tą metodą i nie mogę się napatrzeć na moje paznokcie ;) Aparat zjadł mi najciemniejszy kolor. Zdjęcia można powiększyć ;)

Czego będziemy potrzebować:
- 3 lakiery, moje to : biały Butterfly, Safari 341 i Safari 100.
-  gąbke, ja uzyłam zwykłej od naczyń, pocięłam ją na mniejsze części ;)
- patyczek do uszu i zmywacz.
Krok 1 
Malujemy paznokcie cienką warstwą białego lakieru, podbije to kolory ;)
Krok 2
Na gąbce, malujemy trzy paski w wybranych kolorach, moje wyszły minimalnie za szeroko ;p Kiedy już to zrobicie warto nadmiar lakieru "wycisnąć" na kartce.
Krok 3
Tak przygotowaną gąbkę przykładamy do paznokcia ;)
Krok 4 
Czyścimy patyczkiem do uszu, bądź tym czym lubicie skórki w około ;)
Krok 5 
Nakładamy top coat. U mnie zwykły, bezbarwny lakier. I gotowe! :))

Mam nadzieje, że efekt Wam się spodoba tak jak mnie :D
A Wy w jaki sposób wykonujecie cieniowanie?

39 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło! Ja tak nie umiem, nakładam każdy kolor osobno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta metoda nie wychodzi i sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie Ci wyszło :) chyba też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło! Ale ja bym zrobiła na odwrót, końcówki ciemniejsze, a na dole biel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w necie widziałam w ten sposób i bardzo mi się spodobało, dlatego tak jest ;)

      Usuń
  5. Mega :) będę musiała wypróbować coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie za to zabieram i zabrac nie moge, fajnie ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sposób. :) ja maluję paznokcie kolorem bazowym, a później każdym z osobna cieniuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt końcowy mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow wyglada swietnie ! chyba zrobie jutro cos podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, usze wreszcie tego spróbować bo wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja <3! W miarę łatwy sposób, ale efekt - zaje*isty :D

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cieniuję każdym kolorem osobno i cieniuję dół, nie górę, bo wtedy się tak intensywnie nie brudzę lakierem. Metoda jest super, ale ja ostatnio robię to rzadko, bo optycznie skraca mi paznokieć

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobnie robię :) Też maluje cały paznokieć danym lakierem jako baza.. następnie gąbeczką biorę ciemniejszy odcień i cieniuje :) Trochę więcej roboty ale trudno :D

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam, Amy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszło, tak chmurkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sposób muszę spróbować ;)
    Bardzo lubię te lakiery z Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  16. o, takiego sposobu jeszcze nie widziałam ;) ja nakładam kolejne lakiery po sobie, następnym razem spróbuję naraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to wyszło :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale to wygląda! Tylko muszę najpierw sobie paznokcie zapuścić do takiego stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super efekt :D na pewno w najbliższym czasie wypróbuję ten sposób. śliczny masz kształt paznokci. pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci wyszło! uwielbiam takie efekty na pazurkach.. choć tylko podziwiam, bo sama jestem zbyt leniwa na takie zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ej cudownie to Ci wyszlooo! też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam te odcienie, może spróbuję ;) pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  23. Też wykonywałam cieniowanie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...