czwartek, 11 sierpnia 2016

Wzór w stylu indiańskim?

Hej :)

Dziś będzie krótko, bo jestem łosiem, który zapomniał zrobić porządnych zdjęć mani, a na tyle mi się efekt końcowy podoba, że postanowiłam się z wami nim podzielić.

Jako baza standardowo odżywka Golden Rose, na palec wskazujący i mały nałożyłam dwie warstwy China Glaze Lotus begin, na trzeci i czwarty warstwę bieli od Essense 33 wild white ways.
Do gradientu użyłam kolejno od skórek:
- Essence 09 #lucky
- China Glaze Lotus begin
- Miss Sporty clubbing color 085
- Ingrid love story 428

Wzór odbiłam czarnym Konadem z płytki JQ-07. Płytka jest taka sama jak z BPS, bądź na allegro jest ich masa tyle, że pod inną numeracją.
Całość pokryłam Seche Vite.

Czy tylko mi się ten wzór kojarzy trochę z indiańskim pióropuszem?? :D
Trzymajcie się ciepło ;)

8 komentarzy:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...