niedziela, 11 lutego 2018

Chameleon Mirror powder - beautybigbang

Hej,
witam się po krótkiej przerwie, jeśli śledzicie mnie na instagramie to wiecie, że ostatni tydzień spędziłam w Zakopanem. Mimo, że tylko jeden dzień był w pełni słoneczny to i tak uważam, że było świetnie. Napatrzyłam się na śnieg na zapas ;)

Paznokcie które towarzyszyły mi na wyjeździe są proste, ale bardzo dobrze mi się je nosi.

Do wykonania tego manicure użyłam:
- Orly The Antidote
- pyłek 06, ze sklepu Beautybigbang
- top Semilac no wipe
- Seche vite top coat

Jak możecie zauważyć, pyłek nałożyłam na klasyczny lakier. Na paznokciach na których nie ma pyłku nałożyłam dwie warstwy lakieru i pokryłam topem Seche Vite. Natomiast paznokcie na których chciałam nałożyć pyłek pomalowałam dwiema warstwami Orly i pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia (ok godziny), następnie nałożyłam warstwę hybrydowego topu Semilac bez przemywania - taki top jest wymagany do pyłków.
Pyłek nr 06 wtarłam pacynką, naprawdę wystarczy niewielka ilość, szybko powstała piękna, gładka tafla.  Pyłek otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Beautybigbang, dostępny jest tutaj i kosztuje 4,99$. Całość pokryłam warstwą Semilac no wipe top coat.
Kolor idealnie pasuje do wszelkich róży, czerwieni, borda. Jest to połączenie różu, złota, trochę zieleni? Ciężko opisać, ale na pewno wiecie o co mi chodzi ;)
 W sztucznym świetle wygląda tak:
 Całość noszę ponad tydzień, nic się nie stało, koncówki się nie wytarły. Jestem zachwycona!
A wam się podoba?
Aha, oczywiście mam dla was kod rabatowy na 10% zniżki!

3 komentarze:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...