czwartek, 11 sierpnia 2011

Nail Tek II Foundation oraz Intensive Therapy II

Podzielę się z wami moją długą przygodą z Nail Tek'iem.
Pewnego dnia spojrzałam na swoje krótkie, miękkie, po rozdwajane paznokcie i powiedziałam dość. Trzeba się za nie wziąć. Zanim zdecydowałam się na Nail Tek'a przeszukałam wieeele stron, czytałam opinie o nim, jaki najlepiej wybrać. Wyczytałam, że najskuteczniejszym zestawem jest właśnie Foundation II i Intensive Theraphy II (IT). Szybko znalazłam na allegro w przystępnej cenie za ok 30 zł z przesyłką. Jak na zestaw to nie jest najgorzej pomyślałam. Następnym krokiem było namówienie mamy ;p Udało się i jeszcze tego samego dnia zamówiłam. Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę. Kiedy dotarła po kilku dniach postanowiłam sumiennie je używać, tak jak każe producent. Na oczyszczone paznokcie bezacetonowym zmywaczem kładłam 1 warstwę NT Foundation II i na to 1 warstwę IT II. Codziennie przez 7 dni dokładałam 1 warstwę IT II. Później zmywałam wszystko i od nowa. I co? Po tygodniu nic, 2 tydz. nadal nic. Stosowałam jeszcze przez 2 tyg.efekty bardzo słabe. Jedynie jakieś minimalne zmniejszenie rozdwajania. Paznokcie dalej były miękkie i bardzo szybko się łamały. Wkurzyłam się i to nieźle, bo jednak liczyłam na coś więcej. Odżywki poszły w kąt. Aż w końcu jedna z youtubowiczek nagrała filmik jak to NT Foundation II poprawił jej pazurki. Dziewczyna stosowała przez 2 tyg tylko FII. Pomyślałam dlaczego nie spróbować skoro leży sobie takowa w domu. Nakładałam codziennie jedną warstwę, po tyg zmyłam i 2 tydz. tak samo. Efekty są niesamowite. Mam długie i mocne paznokci. Nie rozdwajają się, nie łamią, mimo sprzątania, zmywania naczyń itp. Sama odżywka jest bardzo wydajna. Teraz od czasu do czasu robię kilku dniową kuracje dla wzmocnienia i utrzymania takiego stanu paznokci.
 Podsumowując :
Bardzo polecam NAIL TEK'A FOUNDATION II działa cuda :)
Zdjęcie z internetu :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...