sobota, 2 lutego 2013

Paski w trochę innym wydaniu ;)

Hejka :)
W tym tyg. znalazłam trochę czasu, żeby coś zmalować. Padło na paski wykonane pędzelkiem "miotełką" :D Jak wyszło? Oceńcie same :)
 Sprawcy od lewej:
- baza Joko Calcium żel
- lakier podkładowy : Virtual Street fashion 106 Baby doll
- paski Safari 342 i Safari [klik]
- top Seche Vite










Jeszcze parę słów o lakierze Virtual : dość rzadki, szybkoschnący, na zdjęciu 2 warstwy.
ten lakier jak i odżywkę Joko dostałam od portalu abc-uroda.
Jakie zalane skórki :O 
To na tyle :D Jak Wam się podoba?
W tyg postaram się pokazać jak wyglądałam na Studniówce! Na której świetnie się wybawiłam ;))

27 komentarzy:

  1. Wspaniałe :) podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo pracochłonny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło super! bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woo jakie paseczki, super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super, muszę sobie sprawić taką miotełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt i bardzo ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą miotełką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt wyszedł świetny :) a ja się zastanawiałam jak wykorzystać tą miotełkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt! Też chyba spróbuję coś takiego wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz to daj linka ! Chętnie zobaczę ;))

      Usuń
  10. Orginalnie bardzo :) podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajny efekt, ale trochę nie moja kolorystyka ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł na zdobienie;))

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...