czwartek, 7 lutego 2013

Zakupy z Allegro :)

Hej :)
Dziś moje zakupy z Allegro ;) Miałam możliwość ich dokonania dzięki mojemu braciszkowi, który zrobił mi dzień dziecka w styczniu :D To co zobaczycie na zdjęciu pochodzi z 2 przesyłek.
Pierwsza paczka zawierała kosmetyki Elfa :
- pędzel do pudru 5,90 zł
- puder Studio Complexion Perfection 83801 18,50 zł 
Druga natomiast : 
- gąbeczki do makijażu 3,59zł
- podkład mineralny Ingrid (29 porcelanowy) 5,27zł
- podkład Pierre Rene Skin Balace #23 14,97 zł

Miałyście coś z tych rzeczy? Jak się spisywały?
Jeśli chcecie link do allegrowiczów proszę pisać na priv :)
Dziś to na tyle ! Jutro będą paznokcie ! :))

13 komentarzy:

  1. Koniecznie opisz pędzelek z elf i puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jest dość sztywny ;/ Zobaczymy jak dalej będzie :D

      Usuń
  2. mam te gąbeczki, ale używam ich tylko do ombre na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ciekawa jestem tego pudru :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy zawsze poprawiają humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś Complexion Perfection, ale u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, dzień dziecka w styczniu - to lubię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam CP elfa ale jakoś średnio go lubię :)
    Z chęcią przeczytam o pędzlu

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten puder od elf - jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...