środa, 12 lutego 2014

Nowości ;)

Hej ;))
Cudowne uczucie wrócić do domu na cały tydzień ;) Mam w planach poćwiczyć trochę wzorki na paznokciach i przede wszystkim odpocząć.
W poniedziałek czekały mnie trzy paczuszki, dziś doszła 4 ;)
- zestaw do robienia manicure hybrydowego
- Dieta 3D Chili z suplementem, zaczynam w następny poniedziałek (w domu nie ma warunków :D)
- 3 lakiery kupione od Antii
- zamówienie ze strony dobrarada.com.pl
Pozostawiam was ze zdjęciami a ja wracam do przyjemności :P

17 komentarzy:

  1. ale będzie szaleństwo paznokciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dowiem się czegoś więcej o tej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie długo zaczynam dietę 3D Chilli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam ta diete ale nie wiem jak sie do niej zabrac..hmm....zamówienie bardzo fajne i lakiery tez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Diete również miałam,fajna,smaczna i faktycznie efekty były-wadą jest to całe przygotowywanie posiłków(oczywiście ma na to wpływ mój tryb życia)nie zawsze miałam na to czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spotkałam już gdzieś te tabletki 3d ciekawa jestem czy działają

    OdpowiedzUsuń
  7. daj znać jak te tabletki :)
    P.S Zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu :))) Serdecznie Zapraszam!!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego masz :) Ja nie słyszałam o tych tabletkach :) Daj znać jak się sprawdzają :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. allle zakupkiii <3 same cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piekne lakiery :) zazdroszcze
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie fajne paczuchy przyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...