niedziela, 8 listopada 2015

Manicure hybrydowy: Semilac 082 Luminous cyklamen

Przypominam, że jeszcze dziś do godz. 23.59 można się zgłaszać do rozdania :)
Dziś kolejny lakier hybrydowy marki Semilac. Tym razem kolor, który urzekł mnie na blogu Marty. Zdjęcia, które wykonała idealnie oddają kolor tego lakieru, mój aparat nie podołał niestety.
Kolor jest urzekający, oryginalny i nie oczywisty. Przyznam szczerze, że bardzo mnie oczarował

W zależności od światła wypada raz różowo a raz bardziej fioletowo. Ma w sobie delikatny niebieski shimmer. Co więcej ma piękne krycie, dwie cieniutkie a czasem nawet jedna warstwa wygląda super.

Baza: Gelish
Kolor: Semilac 082 Luminous cyklamen
Top: Gelish

Zdjęcie najlepiej oddające kolor :) 
Macie ten kolor w swoich zbiorach? A może planujecie zakupić?
Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie :)

7 komentarzy:

  1. Miałam go zamawiać, ale jakoś mnie nie do końca swatche w google przekonały. Na ostatnim zdjęciu wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to ostatnie właśnie w 99% oddaje jego kolor :P Ja ze swojej strony gorąco polecam :)

      Usuń
  2. Jaki ładny odcień<3
    Niestety "jeszcze" nie mam go u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, może go nawet sobie kiedyś zamówię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W moich zbiorach jest tylko semilac, ale tego kolorku jeszcze nie mam :) muszę przyznać, że wygląda bardzo ciekawie, więc chyba przy kolejnym zamowieniu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...