poniedziałek, 10 października 2016

Semilac 032 Biscuit z dodatkiem holo fuchsia

Hej :)
Mam dla was mani, który z ogromną przyjemnością nosiłam przez ostatnie dwa tygodnie.

Ostatnio pokochałam wszelkiego rodzaju rozbielone, pastelowe róże. Biscuit idealnie się wpasowuje w klimat. Trzy cienkie warstwy dają pełne krycie.
Baza: Semilac
Kolor: Semilac 032 Biscuit, holo fuchsia Indigo
Top: Semilac no wipe

Indigo ma w swojej ofercie mnóstwo efektów, wychodzą kolejne co wiele z nas bardzo cieszy. Holo fuchsia to piękny, mieniący się w słońcu na mnóstwo kolorów różowy pyłek. Idealny do urozmaicenia najprostszej stylizacji.

 Nie zwracajcie uwagi na skórki na 4 i 5 paznokciu, nie dokładnie oczyściłam miejsce z pyłku :)
 Macie jakieś efekty z Indigo??  A może z innych firm? Polecacie coś? :)

15 komentarzy:

  1. Ale mega <3 ja ostatnio też nosiłam jasniutkie bez wzorkow, chyba potrzebowałam tego pp intensywnych wzorach i kolorach w lecie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Biscuit to chyba klasyk, a od holo nie mogłam oderwać oczu :p Kazda kobieta chyba lubi błyskotki :D

      Usuń
  3. Slicznke wyglądają, tak czysto *."

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Biscuit i uwielbiam jego kolor, w ogóle Semilaki mają piękne kolory, ale męczy mnie jego krycie, dlatego niechętnie go wyciągam :(
    Holo pyłek śliczny! Muszę wreszcie sobie kupić pyłki Indigo, bo holo który mam z aliexpress jest słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak słabo Twój kryje? Ja kładę trzy cienkie warstwy i jest super ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie delikatne róże!

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio ten top no wipe z semilaca podbił moje serce! masz przepiękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie ma lepszego :) Ma przepiękny połysk :) Dziękuje :)

      Usuń
  7. kocham błyskotki i takie delikatne kolorki :) zwłaszcza na takim kształcie pazurków <3 oczarowałaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiolu, piękny delikatny pastelowy manicure :) Jak zawsze czekamy na kolejne stylizacje :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...