poniedziałek, 20 listopada 2017

Spóźniony sweterek - część III projektu u Asiulcowej, Semilac white cream art

Hej :)
Dwa tygodnie na wykonanie manicure to na prawdę sporo czasu, a jednak sweterek mnie pokonał. Miałam aż trzy podejścia do niego i myślałam, że jednak odpuszczę ten tydzień. Ostatecznie powstało coś na wzór sweterka białą pastą od Semilac.

Zdjęcia są wykonane w sztucznym oświetleniu, zdecydowanie muszę nad tym więcej popracować, bo teraz światła dziennego coraz mniej.
Jako tło posłużył mi lakier Semilac 504 Magenta Mood by Maxineczka, mogłyście zobaczyć go w poprzednim poście.
Wzorki namalowałam cienkim pędzelkiem i pastą white cream art Semilac. Bardzo fajny, gęsty produkt idealny do zdobień 3D. Dla pewności utwardzałam wzory 60s.
Czy chociaż trochę wam to przypomina sweterkowe zdobienia??
Lubicie paznokcie o matowym wykończeniu?

4 komentarze:

  1. Nie robiłam tego typu zdobienia, ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sweterek! U mnie też pojawił się z małym poślizgiem mimo 2óch tyg na przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba. Kazdy interpretuje temat na swoj sposob. A Twoj to idealny sweterek :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Ja już malowałam pierwsze sweterki i nie mogę się doczekać, aż wstawię je na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...