poniedziałek, 15 stycznia 2018

Paznokciowy projekt u Asiulcowej cz. VIII Pastelove

Hej ;)
Aż nie do wiary, że to już ostatnie dwa tygodnie projektu ;) Myślę, że za kilka dni zrobię podsumowanie całego projektu.

Ostatnia część, pastelove, postawiłam na delikatny róż. Dodałam do tego folię transferową, holograficzną na przezroczystym tle, aczkolwiek uważam, że na ciemniejszym lakierze lepiej by ją było widać ;)

Do wykonania manicure użyłam:
- lakier La Femme N12, pojemność 7ml, krycie to minimum 3 warstwy niestety
- folia Born Pretty Store wzór 3
- klej do foli
- Born Pretty Store top na bazie wody, specjalny do folii (niedługo osobny wpis) ;)
- Seche Vite

Na środkowym paznokciu środkowe piórko troszkę się rozjechało, źle przyłożyłam folię.
Ogólnie folia bardzo fajnie się odbija i efekt holograficzny jest widoczny, ale następnym razem użyje jej na ciemniejszym kolorze.
Lubicie używać folii? Macie te holograficzne?
Do następnego :)

4 komentarze:

  1. Mimo, że na ciemniejszym lakierze byłoby lepiej widać, to wydaje mi się, że i tak całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cale mani wyglada bardzo ladnie i tak jak lubie czyli delikatnie :). Folia ma piekne wzory i ja ke uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się ten delikatny efekt podoba. Piórka tak subtelnie połyskują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE! Na prawdę bardzo podoba mi się to delikatne mani, na dodatek z moim ulubionym motywem łapacza snów! No idealnie <3

    Ja byłam w szoku, że taka fotogeniczna ta folia! Ostatnio z tą folią w róże miałam problem żeby jakiekolwiek zdjęcie zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...