czwartek, 11 stycznia 2018

Zajęłam drugie miejsce w konkursie "walka na zdjęcia"

Hej,
dzisiaj wpadłam się pochwalić. Jak widzicie w tytule udało mi się zająć drugie miejsce w konkursie organizowanym przez strone nailpro.com.pl oraz firmę Sunflower. Początkowo było to miejsce 3, aczkolwiek okazało się ze zwycięska praca nie była autorska, przez co organizatorzy musieli ponownie ogłosić wyniki konkursu.

W zasadzie podeszłam do niego zupełnie spontanicznie, ale cieszę się z drugiego miejsca bardzo ;)

Tematem pracy był "silversnowflake.
Użyłam:
- Neess szary typ (więcej o nim tutaj)
- Semilac 144 Diamond ring
- Semilac 001 Strong white (do namalowania śnieżynek)
- Indigo Diabolos

Jak wam się podoba?
 Trzymajcie się ciepło ;)

7 komentarzy:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...