poniedziałek, 30 stycznia 2012

Tydzień 3: Tęczowe. No to macie test wyobraźni :)

Myśląc sobie tydzień temu "hmm tęczowe nie powinno być ciężko..." Nic bardziej mylnego, kiedy zrozumiałam ze nie mam zółtego lakieru :| Miały być chmurki z tęczą na niebie. Wyszło jak wyszło... Nie podoba mi się zbytnio, nie jest tak jak chciałam. Dlatego ten tydz. uważam za "odfajkowany". bo coś tam z tęczą jednak jest ^ Aż wstyd pokazywać. Zdjęcia jakości fatalnej... Sorry.





 Ten jakże nieudolny mani pokazuje w ramach 10-tyg akcji :)
Biologio nadchodzę!

6 komentarzy:

  1. :D dobre ! a najważniejsze, że się nie poddałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za nie poddawanie się mimo braku materiałów :) Ja tam tęczę widzę, nawet bez żółtego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie są idealne ale ogólnie tęczowy, optymistyczny efekt osiągnięty:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzeba użyć za wiele wyobraźni żeby widzieć, że to tęcza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. :) zapraszam na mój nowy blog dot. lakierów i innych kosmetyków do paznokci: kkamilaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...