czwartek, 5 stycznia 2012

Golden Rose Paris nr 217

Heeej !
Kurcze nie mogę uchwycić tej pięknej zieleni na zdjęciu! Będę próbować jutro jak światło dzienne zdobęde. Lakier świetny, nie smuży, 2 warstwy wystarczą, szybko schnie.
Cena ok 5zł :) Trochę ciężko zdobyć te lakiery, ale dla chcącego nic trudnego :)


W rzeczywistości kolor jest bardziej intensywny! Wrr z tym światłem. Chce wiosnę! :D
Miłego, pierwszego w tym roku dłuższego weekendu!! :D
Jutro na 18... Pierwsza w tym roku. Bedzie grubo <3
Paa :)

14 komentarzy:

  1. Też chcę wiosnę ;) Lakier i tak ładnie wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory, u mnie w mieście nie ma problemów z dostępnością do Golden Rose, można je dostać najczęściej w niesieciowych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery GR, szczególnie z tej serii:) Te buteleczki są urocze:). Kolor bardzo mi się podoba, sama mam podobny ale szukałam właśnie takiego:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorek!lubię takie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor taka ciemna mięta, lubię te lakiery

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...